לקוחות יקרים, עקב החג והעומס אנו סגורים להזמנות, עמכם הסליחה
helper helper ballon בלה בלה בלה
משלוחי פרחים ולנטיין
התקשרו עכשיו !
054-5610520
   רוצים שנתקשר אליכם?
תשלום מאובטח באמצעות כרטיס אשראי או חשבון חברת PayPal
איפה אני?  -> 

משלוחי פרחים > כתבות > סוגי סחלבים

סוגי סחלבים

סחלבים הם פרחים מהיפים ביותר בטבע וצורתם המיוחדת ותקופת הפריחה והלבלוב הארוכה שלהם מקנה לכל רוכש סחלב הנאה רבה לאורך זמן.

פורסם:     10/10/2012   02:03
סוגי סחלבים
סחלבים דבורניים
סחלבים דבורניים דומים לדבורה בצבע וגם בצורה מאפיינים אילו משמשים את הסחלב למשוך מאביקים. הדמיון של הסחלב לנקבת הדבורה והחלק הנקרא שפית בסחלב גורם לדבורים הזכרים להגיע, הדבורה מזדווגת עם הסחלב הזדווגות מדומה לגופה נדבקים אבקיות 
גם כדי למשוך מאבקים משתמש גם בריח של דבורה נקבה.
סחלבי הביצות
הסחלב הביצות גדל בעבר בביצות הארץ גובהו מגיע ל 90 סמ הפרחים בצבע אדום .
סחלב אנטולי
סחלב אנטולי נפוץ מאוד בארץ הפרחים בצבע סגול וורוד וגם נקודות סגולות, הסחלב פורח במקומות גבוהים בחודשים מרץ א
הסחלבים האנטולים הוא למעשה אחד מסוגי הסחלבים שניתן למצוא בקלות בישראל, צבעיו של מין הסחלב הזה הוא ורוד סגול בשילוב של מין ניקוד סגול כהה. הוא פורח בין החודשים מרץ ואפריל בחלקיה ההרריים של ישראל.

סחלבים הם פרחים מהיפים ביותר בטבע וצורתם המיוחדת ותקופת הפריחה והלבלוב הארוכה שלהם מקנה לכל רוכש סחלב הנאה רבה לאורך זמן.
 
צמח הסחלב הוא צמח רב שנתי ולכן בכל שנה תוכלו לצפות ללבלוב של סחלבים, בשאר הזמן רצוי ואף מומלץ להכניס את הסחלבים למשתלות מתמחות בטיפול סחלבים בתקופת המעבר והם יספקו לסחלבים את התנאים הדרושים לפריחתם.

<a href="http://www.hakishur.co.il" target="_blank" style="font-family:Arial, Helvetica, sans-serif; font-size:12px; color:#000000; padding:5PX; padding-bottom:5PX; padding-left:5PX; padding-right:5PX; padding-top:5PX;">אינדקס שימושון</a>