לקוחות יקרים, עקב החג והעומס אנו סגורים להזמנות, עמכם הסליחה
helper helper ballon בלה בלה בלה
משלוחי פרחים ולנטיין
התקשרו עכשיו !
054-5610520
   רוצים שנתקשר אליכם?
תשלום מאובטח באמצעות כרטיס אשראי או חשבון חברת PayPal
איפה אני?  -> 

משלוחי פרחים > כתבות > פרחים והמסר שלהם בכל תרבות

פרחים והמסר שלהם בכל תרבות

ידע הוא דבר חשוב ובמיוחד בעסקים יש ללמוד על התרבות של האנשים איתם אנחנו מנהלים עסקים ,

פורסם:     27/01/2013   22:18
פרחים והמסר שלהם בכל תרבות
פרחים והמסר שלהם בכל תרבות


סיפור על איש עסקים שעסק ביבוא אופנה, אחד המעצבים בעיר נפטר, לכן היה חייב לשאת הספד בבית ההלוויות, הוא נתן לאישה האבלה זר פרחים מרהיב גדול ואדום.
על טעות גדולה זו של חוסר ידע בתרבות המקומית שילם איש העסקים מחיר גדול שפגע  אנושות בעסקיו.
הסיפור עבר מפה לאוזן בכל המדינה, כל עסקיו הסתיימו ואין תיקון.
זר אדום הוא זר רומנטי מסמל אהבה חיזור בין גבר לאישה , לכן מחווה זו הייתה טעות בלתי ניתנת לתיקון.
ידע הוא דבר חשוב ובמיוחד בעסקים יש ללמוד על התרבות של האנשים איתם אנחנו מנהלים עסקים , זוהי התנהגות של כבוד , וכמו במקרה הזה על טעות שילם הסוחר ביוקר.
הפרחים חשובים מאוד להבעת מסר, המסרים השונים שזרי הפרחים מבטאים בתרבויות השונות בכל העולם יכול להיות שונה ממקום אחד למשנהו, לכן המסר הוא, לפני שבוחרים זר פרחים או סידור פרחים או מבצעים משלוח פרחים לאיש עסקים או לאישה אהובה, חשוב ביותר לדעת,  מתרבות שונה בלתי מוכרת יש להבין את המשמעויות של  סוגי המסרים.


מה מסמל הלבן ביפן?


לבן מסמל את המוות ביפן, לכן לא מקבלים מתנות של זרי פרחים ביפן, לא מתנה ליולדת  גם לא ליום נישואין, כמובן מתנה לא מתאימה ליום הולדת , לכן מה שקשור לאירוע משמח הלבן לא מקובל בתרבות יפן.

מה מסמל זר פרחים קטן באמריקה?


זר קטן בארצות הברית  מסמל זלזול, אי רצון להשקיע, קמצנות , לכן משלוח של פרח בודד של ורד ברוב העולם מסמל אהבה המיתית , לכן יש לחשוב על המסר הנכון כלומר סוג הפרח וגודלו של זר הפרחים  כדי להביא את התוצאות הרצויות.
האמריקניים  אוהבים גדול גדול זה מתבטא גם באוכל גם במראה החיצוני גם במכוניות, לכן בתרבות זאת הגודל קובע ויש לו משמעויות גם בפרחים.

מה מסמלים הפרחים באזור הים התיכון ?


באזור הים תיכון יש הערכה לצומח ולחי , אוהבים את הפשטות של הטבע כמו שהוא ללא תוספות , כמובן שסידור פרחים מעוצב או זר שזור במקצועיות יכול לשדרג את מבנה הפרחים למשהו חדש ובלתי צפוי , לכן מסיבות אילו יש להימנע ממשלוח זר פרחים מפלסטיק , זר כזה נחשב כחיקוי זול לטבע לכן הוא נחשב למקבל זר פלסטיק כעלבון וזלזול.